Subject: FW: Kontaktid seoses Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu REPi teavitusega
From: "Liisa Ruisu" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 15:53:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Türi Vallavalitsuse poole pöördus Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumi nõunik sooviga saada Eesti isikukoodita
isikute (maaomanike) kontaktandmed, et neid teavitada eriplaneeringu ja
selle keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõu avalikust
väljapanekust ning võimalusest esitada selle kohta arvamusi.

Soovime küsida, kas Türi Vallavalitsus tohib (ja saab isikukoodita)
Rahvastikuregistrist ametiasutusele eraisikute kontaktandmeid edastada
ning kuidas seda sellisel juhul õige teha oleks.

Lugupidamisega

Liisa Ruisu

Türi Vallavalitsus

vallasekretäri abi

502 7808

[email-masked] <mailto:[email-masked]>