Subject: RE: Kaebus 29.05.2026 trahviteate nr 223026117675 peale
From: "PPA menetluskeskus" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 17:31:09 +0300

Tere

Kinnitame kaebuse kättesaamist.

Lugupidamisega

Politsei- ja Piirivalveameti

Ida prefektuuri teabebüroo

liiklusmenetlustalitus

Telefon: 612 3280

From: Päästeamet <[email-masked]>
Sent: Monday, June 8, 2026 12:50 PM
To: PPA menetluskeskus <[email-masked]>
Subject: Kaebus 29.05.2026 trahviteate nr 223026117675 peale

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Kaebus 29.05.2026 trahviteate nr 223026117675 peale, mis on registreeritud 
08.06.2026, numbriga 6.6-1.3/3749-2.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääspiirang alates 04.06.2026 kuni 
04.06.2101, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 12.

--------------------------------------------------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist. This 
e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>