Subject: Tule 4, Saue rekonstrueerimine -korterite välisuste avanemine
From: "Aimar Unt" <[email-masked]>
To: "Arvo Kuuse" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 10:17:27 +0200

Tere

Rekonstrueerime Tule 4, Saue korterelamut. Projekteeritud on uksed avanema
sissepoole (vt manuses II korrus). Varsemalt on ca 90 protsenti ustest
vahetatud ja avanevad väljapoole. Mõõdistamise käigus tekkis elanikelt
pahameel, kuna seespool on kujundatud vastavalt mööbel ja kui uksed panna
sissepoole siis lähevad uksed ka ca 40mm kitsamaks, kuna ukseava ümbritsev
paneel on nii-öelda trapetsis ja korteri poolt kitsam.

1.	Kas päästeamet kooskõlastab lahenduse, kus kõik uksed
paigaldatakse väljapoole avanema vastavalt manuses olevale joonisele (II
korrus kõik uksed väljapoole)?
2.	Paigaldades uksed sissepoole avanema, ei ole võimalik tagada
valgusava 850mm. Manuses mõõdistustulemuste tabel. Lengi laiusmõõdust
läheb 80mm maha ehk keskmine valgusava tuleks 780. Kas keskmine valgusava
780mm on päästeameti poolt aktsepteeritav.  Kui uksed paigaldada
väljapoole avanema siis keskmine valgusava tuleks ca 820mm.

Tänud!

Lugupidamisega

Aimar Unt

Ehitus- ja ostujuht

Balti Vara Ehitus OÜ

+372 524 8813

 <http://www.baltivara.ee/> www.baltivara.ee