Subject: Liivi lahe meretuulepargi elektriühenduste riigi eriplaneeringu ja KSH aruande eelnõule arvamuse andmine
From: "Helen Mihkelson" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 11:34:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Rail Baltic Estonia OÜ Kirja nr KV2026-RBEE-RBE-COM-K-00203 Liivi
lahe meretuulepargi elektriühenduste riigi eriplaneeringu ja KSH aruande
eelnõule arvamuse andmine.

Link kirja allalaadimiseks :
<https://www.dropbox.com/scl/fo/c8rnjhdgzayz7sfjqv69j/AOhUfDQqfBEqa2LHQ5xz
fxg?rlkey=y866qdx3x8oywkrc5gc4qbtzm&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/c8rnjhdgzayz7sfjqv69j/AOhUfDQqfBEqa2LHQ5xzf
xg?rlkey=y866qdx3x8oywkrc5gc4qbtzm&dl=0

Lugupidamisega

Helen Mihkelson

Planeeringute ekspert

Rail Baltic Estonia OÜ

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]