Subject: Päring Tatari 32 kortermaja päästeohutuse ülevaatuse kohta
From: "Tatari Juhatus" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 11:41:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Oleme Tallinnas aadressil Tatari tn 32 asuva korteriühistu uus juhatus ning 
soovime uurida, kas Päästeamet on varasemalt meie hoones teostanud 
tuleohutuse järelevalvet või muid kontrolltoiminguid.

Kuna juhatus on vahetunud, ei ole meil kahjuks täielikku ülevaadet maja 
varasemast ajaloost ega selle kohta koostatud dokumentatsioonist. Seetõttu 
pöördumegi otse teie poole.

Kui Päästeametil on Tatari tn 32 kohta vastavat infot, oleksime tänulikud, 
kui saaksite võimalusel edastada:

*	kontrolli(de) toimumise aja(d);
*	kontrollakti(d) või muu asjakohase dokumentatsiooni;
*	info võimalike ettekirjutuste kohta ning selle, kas need on tänaseks 
täidetud või lõpetatud.

Täname juba ette abi eest!

Lugupidamisega

Tatari 32 korteriühistu juhatus

-- 

Tatari 32 korteriühistu juhatus
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Helena Saar +372 5399 5566
Riina Tomberg +372 511 1678