Subject: RE: Toodete ja teenuste ligipääsetavuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
From: "Lastekaitse Liit" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Aug 2026 14:31:29 +0300

Tere!

Lastekaitse Liit saadab oma arvamuse Toodete ja teenuste ligipääsetavuse
seaduse muutmise seaduse eelnõule. Dokument on lisatud kirja manusesse.

Lugupidamisega,

MTÜ Lastekaitse Liit

www.lastekaitseliit.ee <http://www.lastekaitseliit.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 20. juuli 2026 11:01
To: Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kestliku Ettevõtluse Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti E-kaubanduse Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Puuetega Inimeste Koda
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Pimedate Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kurtide Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Liikumispuudega Inimeste Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Vaimupuudega Inimeste
Tugiliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lastekaitse Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Noorteühenduste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Pensionäride
Ühenduste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Toodete ja teenuste ligipääsetavuse seaduse muutmise seaduse
eelnõu

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Toodete ja teenuste ligipääsetavuse seaduse muutmise seaduse
eelnõu

Registreerimise kuupäev: 20.07.2026

Registreerimise number: 2-2/2523-1.

Tähtaeg: 10.08.2026

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee