Subject: RE: Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: JV Tallinn kooskõlastus/Energia <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 16:30:26 +0300

Tere

Kooskõlastatud ehitusloa saamiseks. Kaitsevööndis tegutsemiseks
kooskõlastada Elektrilevi OÜ-ga täiendavalt töö- või põhiprojekti
joonised. Vastavalt Ehitusseadustiku §70 lõige 2 punkt 1 on
elektripaigaldise kaitsevööndis keelatud ohustada ehitist või selle
korrakohast kasutamist. Projekt on võimalik esitada läbi Elektrilevi OÜ
kodulehe:  <https://elektrilevi.ee/et/teenused/projektide-kooskolastamine>
Ehitusprojektide kooskõlastamine - Elektrilevi

Head koostööd soovides

Maie Erik
Tehnovõrkude vanemspetsialist
Elektrilevi OÜ
+372 53269451  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, July 15, 2026 11:44 AM
To: Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Elektrilevi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Osaühing Pandivere Vesi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; SW ENERGIA OÜ <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Telia Eesti AS <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; AS Gaasivõrk <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; MTÜ Põhja-Eesti
Ühistranspordikeskus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku
lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke
aleviku lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 15.07.2026

Registreerimise number: 8-1/22-124/12369-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee