Subject: AK-iga dokumendi sisu edasi jagamine
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 4 Mar 2025 12:53:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Võtan Teiega ühendust Eesti Koostöö Kogust seoses Rahvaalgatus.ee
veebilehel avaldatavate dokumentidega, mis on riigiasutuste poolt meile
edasi saadetud.

Küsimus tekkis seoses kliimaministeeriumi poolt meile edastatud
vastuskirjaga, kuhu oli peale pandud juurdepääsupiirang, sest kiri
sisaldab algataja isikuandmeid (nimi ja e-mail). Küll aga sain neilt
vastuse, et dokumendi sisul juurdepääsupiirangut ei ole ning selle võime
enda lehel avaldada.

Kuidas on korrektne sellist dokumenti edasi jagada/avaldada? Kas meil
endil on lubatud samas dokumendis isikuandmed ära katta ja sellisel kujul
see avaldada?

Heade soovidega,

Karolin Martinson

Rahvaalgatus