Subject: teabenõue
From: "Marika Mugur | NOVE" <[email-masked]>
To: "Info - TTJA" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 16:07:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (edaspidi TTJA) teostab
muuhulgas järelevalvet gaasiseadmete ja -paigaldiste üle.

Palun Teilt infot alljärgneva kohta:

1.	Kas TTJA-le teadaolevalt on viimase 10 aasta jooksul toimunud
tulekahjusid või plahvatusi mõnes korterelamut või -elamuid teenindavad
lokaalses (keskkütte, st mitte korterisisese) gaasikatlamajas?

2.	Tallinnas Sõpruse pst 170 asuvad alljärgnevad paigaldised: katlad
nr 01-2245-1 ja nr 01-2246-1 ning B-kategooria paigaldised nr 08-0618-1 a
nr 08-0661-1.

a.	Kas nimetatud paigaldistega on olnud tulekahjusid, plahvatusi,
lekkeid või muid ohtlikke olukordi?
b.	Kas viidatud paigaldised on ohutud ning vastavad kõikidele
kehtivatele nõuetele?

Palun Teie vastust võimalusel hiljemalt 29.04.2026.

Ette tänades

Marika Mugur
Vandeadvokaat
+372 610 8011 / +372 529 9929
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Advokaadibüroo NOVE OÜ
Kentmanni 4, 10116 Tallinn
+372 610 8010
 <http://www.nove.ee/> www.nove.ee

 <https://nove.ee/>

 <https://www.facebook.com/nove.advokaadibyroo>
 <https://www.linkedin.com/company/15170883>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni,
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle
manused oma arvutisüsteemist. Täname teid!