Subject: 11. juuli sündmuse teavitus (Rae valla suvise aastapäeva tähistamine)
From: "Eva Jaanson" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 15:42:11 +0300

Tere!

Annan teada, et 11. juulil kell 10-21 toimub Jüri keskväljakul Rae valla
taasasutamise 35. aastapäeva tähistamine „RaeFest“.

Kell 10-12 kohvihommik vallaanemaga.

Alates kell 13-19 igal täistunnil* laval valla esinejad, viimasena
peaesineja Ott Lepland. Heli võimendatakse.

*v.a kell 14, kui toimub pidulik mälestuskohtumine Laste 2 endise
vallamaja juures.

Peale kohvihommiku lõppu pakuvad Jüri tervisekeskuse ees süüa-juua Jüri
Kebab, JääMari ja Handgurmee käsitöökohv. Jüri Kebabil on joogivalikus
lahjat alkoholi (õlu, siider).

Kontaktisik olen mina.

Lisainfo: Keskväljaku haljasalale tuuakse reede 10. juuli õhtul mobiilne
lava ja on kokkulepe G4Siga, et nad öö jooksul aeg-ajalt viskavad lavale
pilgu peale, et seal ei vandaalitsetaks. Samuti laupäeva öösel. Lava
viiakse tänaste teadmiste kohaselt ära pühapäeva 12. juuli hommikul.

Heade soovidega

Eva Jaanson

kultuurispetsialist

Rae Vallavalitsus
+372 5554 9851

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]