Subject: Jõhvi viadukti dekoratiivvalgustuse kooskõlastamine
From: Jüri Kuzmin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 14:44:22 +0300

Tere,

Jõhvi Vallavalitsus soovib uuendada kaasava eelarve raames (Jõhvi kaasava
eelarve võitis viadukti iluvalgustuse lahendus | Eesti | ERR
<https://www.err.ee/1609707567/johvi-kaasava-eelarve-voitis-viadukti-iluva
lgustuse-lahendus> ) Jõhvi viaduktil olevat sammaste valgustust, mis on
sinna paigaldatud kuid ei ole juba pikemat aega töökorras.

Oleme koostanud planeeritava valgustuse eskiislahenduse. Lisan selle
kirjale manusesse.

Selleks, et planeerida valgustite nõuetekohast paigalust ning
elektriprojekti tellimist oleks meil vajalik

1.	teie nõusolek kaabelduse ja valgustite paigaldamiseks viaduktile
ning
2.	teada milliseid paigaldamise nõudeid peaksime täitma, kui
selliseid on olemas.

Vastavalt eskiislahendusele on eeldatavad tegevused:

1.	vanade valgustite ja kaabelduse demonteerimine
2.	uus kaabeldus (valgustus on planeeritud ühendada Jõhvi valla
tänavavalgustuse elektrivõrku)
3.	paigaldada uued valgustite kinnitused.

Lugupidamisega

Jüri Kuzmin

Vallavara spetsialist

Jõhvi Vallavalitsus

+372 529 2988

Kooli 2 Jõhvi 41595

 <http://www.johvi.ee/> www.johvi.ee