Subject: järelepärimine
From: "Katriin Tiik" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 09:54:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun Teie eksperthinnangut, millised on tööandja kohustused andmete
kustutamisel ja alused selleks.

Töötaja on lahkunud töölt 1 aasta tagasi. Ta lahkus töölt omal soovil.
Tema dokumentide hulgas, mida säilitame, on temale tehtud hoiatus ja selle
alusdokumendid. Töötaja nõuab selle hoiatuse ja seonduvate dokumentide
kohest kustutamist.

Kõnealuste andmete säilitamisel oleme lähtunud Tsiviilseadustiku üldosa
seaduse §146 (1) ja Töölepinguseaduse §74 ja säilitame neid 3 aastat.

Kas see on teie hinnangul korrektne ja millised on tööandja kohustused
kustutada hoiatus ja sellega seonduv dokumentatsioon endise töötaja
sellekohasel nõudel?

Lugupidamisega

Katriin Tiik
Manager People & Culture, Baltics, Konecranes OÜ
Mobile +372  51924719

[email-masked]

Konecranes - Moves what matters.™
 <https://www.konecranes.com/> konecranes.com

 <https://twitter.com/konecranes>
<https://www.linkedin.com/company/konecranes/>
<https://www.youtube.com/@konecranes>
<https://www.instagram.com/konecranes/>

Konecranes OÜ

Lõõtsa 12 11415 Tallinn

This e-mail, including any attachment(s), is intended to recipient(s) only
and it contains confidential, restricted and/or legally privileged
information. It must not be forwarded to any unauthorized parties. If you
have any reason to believe that you are not the intended recipient you
must not read, use, disclose, distribute, print or copy any part of this
message or its attachments. Please immediately delete it and all traces
thereof from your system. No company within the Konecranes Group will
assume any liability for any action taken or for any consequences thereof
by recipients for whom the message was not originally intended. Please
notify the sender that you have received this e-mail in error. Thank you.