Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 07:27:35 +0300

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/05761 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Toolse küla, Edamaa, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Toolse küla, Edamaa, Lääne-Viru maakond, Haljala 
vald, Toolse küla, Edamaa, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Toolse küla, 
Edamaa (Üksikelamu, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Biopuhasti) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Päästeamet- tuleohutus Transpordiamet- väljasõit 
avalikult kasutatavale teele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27903992>  (menetlus nr: 
552252), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.