Subject: RE: Väljaminev kiri
From: Urmas Tross - Konkurss OÜ <[email-masked]>
To: "info KA"
Date: Thu, 17 Apr 2025 12:24:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Olen soovitused ka läbi KPK kätte saanud, manus avaneb ja läbiloetud. 
Kiirmärkusena, et esimene soovitus on keeruline täita, teine soovitus igati 
mõistlik ja rakendatav.

Lugupidavalt

Urmas Tross

haldur

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 17. aprill 2025 11:26
To: Pankrotihaldur Tarmo Villman <[email-masked]>; Pankrotihaldur 
Terje Eipre <[email-masked]>; Pankrotihaldur Tiia Kalaus 
<[email-masked]>; Pankrotihaldur Toomas Saarma <[email-masked]>; 
Pankrotihaldur Urmas Tross <[email-masked]>; Pankrotihaldur Urmas 
Ustav <[email-masked]>; Pankrotihaldur Urmas Võimre 
<[email-masked]>; Pankrotihaldur Vladimir Kutšmei 
<[email-masked]>; Pankrotihaldur Üllar Talviste 
<[email-masked]>; Pankrotihaldur Mari Agarmaa-Jentson 
<[email-masked]>
Subject: Väljaminev kiri

Austatud pankrotihaldur

Maksejõuetuse teenistus on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Maksejõuetuse teenistuse soovitused maksejõuetuse praktika 
ühtlustamiseks
Registreerimise kuupäev: 01.04.2025
Registreerimise number: 12-1/2025-012-1

Palun andke teada, kui manus ei avane.

Täname!

Lugupidamisega

Maksejõuetuse teenistus

Konkurentsiameti teenindamisel
[email-masked]
667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn