Subject: Truubi / ülesõidu projekt 70703:001:0661
From: "Vello Vaherpuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 12:44:08 +0300

Tere!

Valla taristuspetsialisti sõnul on vaja ülesõidu jaoks vaja teie poolset 
kooskõlasust ja teil pidid ka tüüpprojektid olema.

Meie soov on teha katastrile 70703:001:0661 ülesõit maaneteele punasega 
märgitud kohas, kuna maja juures olevast ülesõidust on veoautode ja 
traktoritega maru ohtlik maanteele keerata. Vasakult tulevaid autosid ei näe 
ja traktorite ees on agregaadid, mis ulatuvad pikalt välja ehk tekib 
olukord, kus traktor on poolenisti teepeal, enne kui näeb kas auto tuleb.

-- 

Kõike head / Best regards!

Vello Vaherpuu

Kvaliteedijuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  /  <tel:+37253485996> +372 
53485996

www.figuraata.com

Jõe 11B, 64505 Räpina