Subject: Põhjakaare tn 10, Keila linn, Harju maakond elektriliitumise projekti kooskõlastamine
From: "Kaarel Peetmaa" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 12:32:08 +0300

Tere

Projekteerin Elektrilevi OÜ tellimusel Põhjakaare tn 10, Keila linn, Harju
maakond liitumist elektrivõrguga.

Elektriliitumise lahendamiseks on vajalik maakaabli ja komplektalajaama
paigaldamine riigitee 8 Tallinn-Paldiski tee kaitsevööndisse.

Saadan kooskõlastamiseks vajalikud dokumendid.

Alajaama toide võetakse riigitee katastriüksusel paiknevalt olemasolevalt
maakaablilt. Riigitee katastriüksusele lisanduva kaablilõigu pikkus jääb
alla 0,5m ja jääb varasemalt seatud kastutsõiguse ala piiridesse
(olemasolev ala ulatub kinnistu piirini). Arvestades, et kasutusõiguse ala
ei muutuks, palun Transpordiameti hinnangut, kas lisanduva kaablilõigu
tarbeks on vaja sõlmida uus kasutusõiguse leping või ei ole see vajalik?

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa
Projekteerija
E-Service AS
Tel. (+372) 56 208 324

 <http://www.eservice.ee/>