Subject: Arvamuse küsimine seaduseelnõu 879 SE kohta (RTS muutmine)
From: "Helin Leichter" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 17:54:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Andmekaitse Inspektsioon

Riigikogu  menetluses on Vabariigi Valitsuse algatatud Riigi Teataja seaduse 
muutmise seaduse ( 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/e6c74c23-e3bb-4c95-a8b2-c8b9c66a9b44/riigi-teataja-seaduse-muutmise-seadus/> 
879 SE) eelnõu mille juhtivkomisjoniks on põhiseaduskomisjon.

Eelnõuga luuakse arendatavale riigi koosloome keskkonnale nimega Sätla 
õiguslik alus, mis võimaldab hakata seda etapi viisi kasutusse võtma. Sätla 
on Justiits- ja Digiministeeriumi ning Riigikantselei koostöös loodav 
IT-lahendus, mis koondab tulevikus õigusloomega seotud teabe ühte kohta ja 
katab terve õigusakti loomekaare kuni Riigi Teatajas avaldamiseni.

Eelnõu esimest lugemist ettevalmistav arutelu toimus põhiseaduskomisjonis 
21.04.2026 istungil ja eelnõu esimene lugemine täiskogus lõpetati 
06.05.2026.

Kui Teil on eelnõu kohta ettepanekuid/arvamusi, palun esitage need 
põhiseaduskomisjonile hiljemalt 27. maiks 2026 meiliaadressil 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Eelnõu menetlusteabe ja -dokumentidega saab tutvuda Riigikogu kodulehel 
eelnõu 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/e6c74c23-e3bb-4c95-a8b2-c8b9c66a9b44/riigi-teataja-seaduse-muutmise-seadus/> 
879 SE kaardil.

Lugupidamisega

Helin Leichter

Riigikogu põhiseaduskomisjoni nõunik

T:  +372 631 6443

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

www.riigikogu.ee <http://www.riigikogu.ee/>