Subject: Mälestustseremoonia 25. märtsil 2025
From: "Vello Talviste" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 16:18:40 +0200

Kesk-Eesti politseijaoskond Paides
Paide, Tallinna 12

Teisipäeval, 25. märtsil 2025 on 1949. a märtsiküüditamise 71. aastapäev.
Paides toimub igal aastal 25. märtsil mälestustseremoonia Jaama tänaval
asuva Murtud Rukkilille mälestuskivi juures.
Sel aastal algab mälestustseremoonia tund aega varem kui tavaliselt -
algus on kell 11:00.

Tavaliselt koguneb mälestustseremooniale 20-30 inimest ja vajadust
liikluse piiranguks Jaama tänaval ei ole olnud.
Sel aastal tulevad MTÜ Murtud Rukkilille Ühingu kutsel
mälestustseremooniale lisaks tavapärasele ka Paide põhikoolide
lõpuklasside õpilased koos saatvate õpetajatega, kokku lisaks 70-80
inimest. Seega on osavõtjaid võrreldes tavapärasega oluliselt rohkem.

Arvame, et mälestustseremoonia ajaks oleks vajalik teha Jaama tänaval
sõidukite liikluses muudatus, et tagada osalejate turvalisus.
Loodame, et korraldate selle.

Lugupidamisega

Vello Talviste
MTÜ Murtud Rukkilille Ühing
Paide kontaktisik
5246468