Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 17 May 2026 13:43:58 +0300

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/24429 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Hüüru küla, Mäe, Harju maakond, Saue 
vald, Hüüru küla, 8 Tallinn-Paldiski tee // 8 Tallinn-Paldiski tee L18, 
Harju maakond, Saue vald, Hüüru küla, 8 Tallinn-Paldiski tee L18 // Kliko // 
Mäe, Harju maakond, Saue vald, Hüüru küla, 8 Tallinn-Paldiski tee // 8 
Tallinn-Paldiski tee L18, Harju maakond, Saue vald, Hüüru küla, 8 
Tallinn-Paldiski tee L18 (Teetruubid, Kõnnitee, Kraav ja viibetiik, 
Sademeveekanalisatsioon, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Korduv kooskõlastustaotlus. Eelnev tagasiside 
Hans Keskrand poolt keelduva kirjaga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27854046>  (menetlus nr: 
324010), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.