Subject: ​DPO notification
From: "Tiina Kangas" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "AHOLA Kim" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jun 2026 10:35:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dear Sir or Madam,

I hereby notify you, in accordance with Article 37(7) of the General Data 
Protection Regulation (EU) 2016/679, of the designation of a Data Protection 
Officer (DPO) for our organisation.

Data Controller:

Biocodex Oy, a company incorporated under the laws of Finland, with its 
registered office at Metsänneidonkuja 4, 02101 Espoo, FINLAND. Business ID 
0580158-7

Biocodex Oy has a branch office in Estonia, Väike – Paala 1
EE-11415 Tallinn, Estonia
 <tel:+3726056014> +372 6 056 014
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Data Protection Officer: Mr. Kim AHOLA

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel: +358 9 329 59100 / +358 50 4002617

Please do not hesitate to contact us should you require any further 
information.

Please find below a translation.

Austatud daam või härra,

Käesolevaga teavitan Teid vastavalt isikuandmete kaitse üldmääruse (EL) 
2016/679 artikli 37 lõikele 7, et meie organisatsioonis on määratud 
andmekaitseametnik (DPO).

Vastutav töötleja Biocodex Oy, Soome õiguse alusel asutatud äriühing, 
registrijärgne asukoht Metsänneidonkuja 4, 02101 Espoo, SOOME. Äriregistri 
number 0580158-7,

Biocodex Oy-l on filiaal Eestis, Väike – Paala 1
EE-11415 Tallinn, Estonia
 <tel:+3726056014> +372 6 056 014
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Andmekaitseametnik: Kim AHOLA

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] Tel: +358 
9 329 59100 / +358 50 4002617

Kui vajate lisateavet, võtke meiega julgesti ühendust.

Best regards,

Tiina Kangas

________________________________________________________________

Tiina Kangas
Senior Legal Counsel

Fondia | Finland Sweden Estonia Lithuania
Contact: +358207205432,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Office: Aleksanterinkatu 11, 00101 Helsinki, Finland

 <https://www.fondia.fi> www.fondia.fi  | 
<https://fondia.com/en/en/privacy-policy> privacy

 <https://bookings.cloud.microsoft/bookwithme/user/[email-masked]> 
Book an appointment