Subject: FW: AK - ISF projektide vahearuanded
From: Ülle Leht <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 09:10:05 +0300

Tere!

Palun registreerige lisatud AK dokument ja suunake mulle teadmiseks .

Tervitustega

Ülle

VVO

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

​​Asutus: Kaitsepolitseiamet

​Juurdepääsupiirang: ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS

Edastame dokumendi registreerimisnumbriga 4083.

Lugupidamisega

Kaitsepolitseiamet

------
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.