Subject: Ed: Ed: Riigitee 51 Viljandi-Põltsamaa tee km 0,55–1,15 jalgratta- ja jalgtee ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 14:34:32 +0300

Tere

AS Viljandi Veevärk palub arvestada projekteerimistingimustes järgmise
infoga:

Projekteeritava jalgratta- ja jalgtee asukohas paiknevad avalikes huvides
rajatud Viljandi valla, Peetrimõisa küla- ning Viljandi linna ühisveevärgi
ja -kanalisatsiooni torustikud. Projekteerimisega tuleb tagada
ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni torustike toimimine projekteeritava tee
ehituse järgselt. Vajadusel projekteerida  torustikud uues asukohas ja/või
tagada torustike külmumiskaitsed, -koormuskaitsed jms.  Torustike
hoolduse- ja teeninduse jaoks on vajalik torustikele ligipääs
rasketehnikaga.  Lisaks tuleb arvestada ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni
ehitiste kaitsevööndi ulatuse ning kaitsevööndis kehtivate nõuetega (EhS §
70 lg 8).

Lugupidamisega

Toomas Porro

AS Viljandi Veevärk

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 28. mai 2026 15:12
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Riigitee 51 Viljandi-Põltsamaa tee km 0,55–1,15 jalgratta- ja
jalgtee ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Riigitee 51 Viljandi-Põltsamaa tee km 0,55–1,15 jalgratta- ja
jalgtee ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 28.05.2026

Registreerimise number: 8-1/26-065/9328-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>