Subject: [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/24-0430 - "Majandus- ja infotehnoloogiaministri 22. detsembri 2023. a määruse nr 69 „Töötukassa andmekogu põhimäärusˮ muutmine"
From: <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 12:15:25 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: MKM/24-0430 - Majandus- ja infotehnoloogiaministri 22. 
detsembri 2023. a määruse nr 69 „Töötukassa andmekogu põhimäärusˮ muutmine

Kohustuslikud kooskõlastajad: Justiitsministeerium; Sotsiaalministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 30.04.2024 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c3512c5f-37b3-4137-b1b2-17ff9aaa777a
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c3512c5f-37b3-4137-b1b2-17ff9aaa777a?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main