Subject: Fwd: pilt
From: "Leo Martinson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Lasnamäe LOV-e Postipoiss <[email-masked]>,Triin Tõnts, "Leo Martinson" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>,Jüri Toomepuu <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 14:36:58 +0300

leo martinson tõendab,et tema pulmapildil  pruudikimbuga tütarlapsega samas 
reas ja all vasakus nurgas on leo isa herbert.herbert oli ka ca 70.a. samuti 
silmnähtavalt kõveras ja kookus-umbes nagu minu poeg  raimo praegu.
herberti kõverust ja kookusolemist süvendab veelgi tema kookus kuju ANNE 
kõrval ülemisel pildil.
geneetilist faktorit tugevdab veel see ,et ka raimol on ka  lampjalad nagu 
leo isal herbertil.
SEEGA SEE ,ET NII PEREARST KUI KA PERH VAATASID MÖÖDA GENEETILISEST 
FAKTORIST  TÕENDAB NENDE PÜHENDUMISE PUUDUMIST JA HEIDAB VARJU 
KVALIFIKATSIOONILE.PERH EI KUTSUNUD RAIMOT PEALE 2014 A.HAIGLAS RASKEL RAVIL 
OLEMIST ÜLDSEGI TAGASI  KORDUSUURINGULE VAID OOTAS KOOS PERARSTIGA 
INVALIIDSUSE SÜVENEMIST.

lugupidamisega 13.09.2024 leo martinson i.k.34302234715 lääneranna vald 
90102 pärnumaa ESTONIA

---------- Forwarded message ---------
От: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: пт, 13 сент. 2024 г. в 14:03
Subject: pilt
To: Leo Martinson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >