Subject: Ettepaneku edastamine
From: Linnar Liivamägi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: Õiguskomisjoni staff <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 13:11:05 +0300

Tere

Tänan ettepaneku eest. Kooskõlastatult õiguskomisjoni esimehega ja pidades 
silmas, et pankrotiseaduse muudatuste ettevalmistamine käib läbi 
valdkondliku ministeeriumi, edastan selle analüüsimiseks ning seisukoha 
kujundamiseks Justiits- ja digiministeeriumile.

Lugupidamisega

Linnar Liivamägi

Õiguskomisjoni nõunik

6316457

From: Tõnis Rihvk <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 16, 2025 12:45 PM
To: Õiguskomisjon <[email-masked]>
Cc: Taavi Rihvk <[email-masked]>
Subject: Ettepanek pankrotiseaduse muutmiseks

Lugupeetud õiguskomisjoni liikmed,

Edastan AS-i Saaremaa Laevakompanii ettepaneku pankrotiseaduse § 164 
muutmiseks.

Lugupidamisega,

Tõnis Rihvk

AS Saaremaa Laevakompanii juhataja

Sent from my iPad