Subject: [Webdesktop: Outgoing document] Ametlik kiri - rikkumismenetlused nr 2026/0231-0232
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Mari-Liis Aas - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 13:20:01 +0300

Reg. number: 15.3-4/3295-1
Reg. kuupäev: 28.05.2026

Tere

Edastame teile Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud ametliku 
kirja, milles juhitakse tähelepanu, et Eesti ei ole komisjoni teavitanud 
järgnevate direktiivide ülevõtmisest Eesti õigusesse:
1. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2024/825, 28. veebruar 2024, 
millega muudetakse direktiive 2005/29/EÜ ja 2011/83/EL seoses tarbijate 
võimestamisega rohepöördel, tagades neile parema kaitse ebaausate tavade 
eest ja parema teabe esitamise (rikkumismenetlus 2026/0231);
2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2024/927, 13. märts 2024, 
millega muudetakse direktiive 2011/61/EL ja 2009/65/EÜ seoses ülesannete 
delegeerimise kokkulepete, likviidsusriski juhtimise, järelevalvelise 
aruandluse, depositooriumi- ja hoidmisteenuste osutamise ning 
alternatiivsete investeerimisfondide poolt laenude väljastamisega 
(rikkumismenetlus 2026/0232).

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 18. 
juuniks 2026 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
Välisministeerium
[email-masked]