Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 17:50:30 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/20520 
aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee 
L6 // 6692010 Haigru tänav // 6692056 Savi tänav L2 // 6692104 
Rapla-Kaerepere kergliiklustee L5 // Haigru tn 7 // Savi tn 2 // Saviaugu tn 
7 // 8, Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, 6692010 Haigru tänav // 
6692056 Savi tänav L1 // 6692056 Savi tänav L2 // Haigru tn 7 // Savi tn 2 
// Saviaugu tn 7 // 8, Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, 6692010 Haigru 
tänav // 6692056 Savi tänav L2 (veetorustik, kanalisatsioonitorustik, 
sademeveekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27558078>  (menetlus nr: 
508638), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (VALLO LEINBERG) poole.