Subject: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala
From: "Kai Kattai" <[email-masked]>
To: "Aleksandra Rammul" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Apr 2026 10:59:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Teile nimekirja telefoni teel kokkulepitud puurkaevudest, millele
ei ole hüdrogeoloogiliste uuringute abil toiteala modelleeritud.

Palun tagasisidet, mis põhjusel on nimetatud puurkaevud nimekirjast välja
jäänud.

Antud puurkaevud olid enne 2024. aastat keskkonnaloas ning nende veevõtt
ületas 10 m³ ööpäevas.

Samuti palume infot, milline on ligikaudne maksumus hüdrogeoloogilisele
uuringule, millega määratakse toiteala ulatus. Kaua uuring aega võtab?

Lugupidamisega

Kai Kattai

Spetsialist-kontroller

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 53 84 0311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee

"Vesi, looduse ilu"