Subject: Taotlus ajutise mahasõidu rajamiseks 16162
From: Kristo Priimägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 13:23:01 +0300

Tere!

Esitan taotluse ajutise mahasõidu rajamiseks.

Parimate soovidega
Kristo Priimägi
Juhatuse liige
Maarjamaa Kodud OÜ

_________________________________________________________________
Käesolevas kirjas (k.a. manustes) sisalduv informatsioon on mõeldud vaid 
kirja adressaadile. See võib sisaldada konfidentsiaalset ja/või piiratud 
levikuga teavet. Kui Te ei ole antud kirja ettenähtud adressaat, ei tohi Te 
käesolevat informatsiooni kopeerida, levitada või muul viisil kasutada. Kui 
Te olete antud teabeedastuse saanud ekslikult, palume Teil sellest saatjat 
e-posti teel teavitada ning kustutada viivitamatult kõik koopiad antud 
materjalidest .
_________________________________________________________________

The information contained in this e-mail (including attachments) is intended 
only for the party to whom it is addressed. It may contain confidential 
and/or privileged information. If you are not the intended addressee you may 
not copy, distribute or otherwise use and disclose this information to any 
other party. If you have received this transmission in error, please notify 
the sender by e-mail and delete all copies of the material immediately.