Subject: Meie Malta valitsuse juurutamise järel
From: "Lee Furneaux" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Sun, 3 May 2026 15:28:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud minister Keldo,

NEXRA on finantstehnoloogia ettevõte, mis juurutas Maltal eduka
turismimaksu ja tulude kogumise platvormi, NEXRA | Connect. See süsteem
loodi tihedas koostöös Malta Rahandusministeeriumi, Malta Turismiameti
(MTA), Malta Hotelli ja Restorani Assotsiatsiooni (MHRA) ning Maksuameti
vahel. See on tõestatud mudel maksude kogumiseks otse allikast, mida saab
tulevikus laiendada ka käibemaksule ja muudele tehingupõhistele maksudele.

Selle edu tõttu Maltal on NEXRA praegu laienemas teistesse ELi riikidesse.
Lühike sissejuhatav vestlus (15 minutit) pakuks teile võimalust meie
lähenemisviisi kohta lisateavet saada.

Lugupidamisega,
Lee
NEXRA

--

 <https://www.nexra.mt>
Lee Furneaux
CEO
+356 77066779
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Book a meeting with me
<https://outlook.office.com/bookwithme/user/fbd780cf7e7a4215aa52aaf263decc
2e%40nexra.mt/meetingtype/WvGsjk4MxkOLg9zZEAfpOQ2?anonymous&ismsaljsauthen
abled=true>
  _____

<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-pay
-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-sta
y-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-cha
nnel-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-flo
w-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-ins
ight-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-acc
ounts-128px.png>
This email may contain confidential information. If you are not the person
to whom this message is addressed, any use, reproduction, or distribution
is prohibited. If you received this email in error, please notify the
sender and delete it immediately.
Nexra Tech Malta Ltd