Subject: Riigiteelt 11334 Raeküla tee T2 mahasõidu projekteerimine Maarjanurme teele
From: "Karel Kirss" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 16:21:00 +0300

Tere

Oleme alustamas projekteerimistöödega Raeküla tee ja Maarjanurme tee
ristmiku lahendamiseks. Kehtivas detailplaneeringus on mahasõit Raeküla
teelt sinna planeeritud ja vastavalt sellele tahame ka tegutseda.

Palun teilt tehnilised tingimused antud ristmiku projekteerimiseks või
täiendavaid juhiseid, et saaks projekteerimistöödega alustada.

Jään ootama teie tagasiside.

Lugupidamisega

Karel Kirss

Projekteerimise projektijuht

T: +372 5353 0687

 <https://nobe.ee/>

 <https://www.facebook.com/NOBEehitus>
<https://www.instagram.com/nobeehitus/>
<https://www.linkedin.com/company/nobeehitus>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.