Subject: Serverid, võrguseadmed ja kettamassiivide hanke viitenumber 289654 seisust
From: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
To: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
Cc: "info - RIT" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 20:59:15 +0300

Tere!

Osalete RITi korraldatavas ühishankes „Serverite, võrguseadmete ja
kettamassiivide raamhange“, viitenumber 289654, vt
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8337044/documents?group=
B

Teavitan, et pakkumuse tagasilükkamise otsus on vaidlustatud VAKOs.
Vaidlustus viiakse läbi kirjalikus menetluses ja vaidlustuskomisjon on
teavitanud, et otsuse avalikult teatavaks tegemise aeg on 15.05.2025.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.