Subject: LEIR Group OÜ kontaktipäring WE BUILD konsortsiumi osas
From: "Ragnar" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 10:24:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun teie poole põhjusel, et uurida võimalusi ja väljundeid liitumaks WE 
BUILD konsortsiumiga, kus Eestist on muu hulgas üheks liikmeks ka MKM: 
<https://www.webuildconsortium.eu/participating-organisations> 
https://www.webuildconsortium.eu/participating-organisations

Kontakteerusin 13.07.25 kuupäeval WE BUILD'ga avalikult kättesaadava 
kontakti kaudu ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ), kuid käesoleva ajani vastust ei ole, 
mistõttu küsin MKM-lt, et kas oleks võimalik jagada mõnda konkreetsemat ja 
asjakohasemat kontakti, kelle poole WE BUILD'st pöörduda?

LEIR Group OÜ üks tütarettevõte LEI Register OÜ (https://www.leiregister.ee) 
on käesoleval ajal maailma suurim LEI koodide vahendaja (Registration Agent) 
ning oleme hetkel protsessis, et Registration Agent'le lisaks saada 
GLEIF'lt, kes on kogu LEI koode hõlmava ökosüsteemi regulaator, LOU (Local 
Operating Unit) akrediteering teisele LEIR Group'i tütarettevõttele (LEIR 
OÜ): 
<https://www.gleif.org/en/organizational-identity/become-an-lei-issuer/current-candidates#> 
https://www.gleif.org/en/organizational-identity/become-an-lei-issuer/current-candidates#

Oleme seda meelt, et kui praeguses faasis saaksime konsortsiumiga liituda, 
siis on ühtlasi võimalik erinevate nurkade alt ka sisuliselt mitmetesse 
algatustesse/projektidesse panustada. Laiemalt on väärtuslikum ja 
positiivne, kui konsortsiumi osalejate näol on Eestil praegusest suurem 
esindatus.

Seega eelnevast tulenevalt oleme tänulikud, kui saaksite meid kontaktide 
jagamise kaudu või mõnel muul viisil aidata WE BUILD'ga liitumisel.

Best regards

Ragnar Russe

Group Head of Compliance & Regulatory Relationships

 <https://leir.io/>

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

LEI:  <https://search.gleif.org/#/record/984500B1E8B0563CFE31> 
984500B1E8B0563CFE31