Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0611 - "Ehitusseadustiku ning ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse rakendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu (923 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 16:39:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0611 - Ehitusseadustiku ning ehitusseadustiku ja 
planeerimisseaduse rakendamise seaduse muutmise seaduse eelnõu (923 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 26.5.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 11.06.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ee55704c-7a5a-4f49-91d0-d35cf39d00aa
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ee55704c-7a5a-4f49-91d0-d35cf39d00aa?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main