Subject: Arvamus_käibemaksuseaduse_muutmise_eelnõule (1).asice
From: "Marina Liivaste - MTA" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Aug 2026 09:37:25 +0300

Tere!

Teie 27.07.2026 nr 1.1-10.1/3130-1

Meie 18.08.2026 nr 6-9/017284-1

Maksu- ja Tolliamet edastab arvamuse käibemaksuseaduse muutmise seaduse
eelnõule.

Marina Liivaste
dokumendihaldur
Dokumendihaldus
Maksu- ja Tolliamet
676 3500
[email-masked]

      <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>

 <https://www.emta.ee> www.emta.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.