Subject: Fwd: Liinitrassi kaitsevööndi puhastamine võsast ja puudest. Maa- ja Ruumiamet 21.07.2026 nr 7-1/26/9497-2
From: Goldem OÜ <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jul 2026 10:27:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teatan, et alates 14.08.2026 algavad teie kinnistut läbiva   õhuliini 
kaitsevööndis liinikoridori hooldus- ja laiendustööde teostamine.
56801:001:0921
56801:001:0920

Hooldustööd hõlmavad okste, põõsaste raiumist ja puude langetamist 
kaitsevööndi ulatuses. Vajadusel langetame ka kaitsevööndist väljajäävaid, 
kuid elektrivõrgule ohtlikke (näiteks kalduolevaid, mädanenud, kuivanud) 
puid.
Kaitsevööndi ulatus Teie kinnistut läbivast elektriliinist mõlemale poole on 
10 meetrit.
Kui tööde käigus raiutakse rohkem kui 20 tihumeetrit metsamaterjali, tuleb 
enne töödega alustamist esitada Keskkonnaametile metsateatis.

Küsimuste korral palume ühendust võtta kontaktisik Santa Demyanovich
telefonil 55593195 või e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

---------- Forwarded message ---------
От: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: вт, 21 июл. 2026 г. в 11:54
Subject: Liinitrassi kaitsevööndi puhastamine võsast ja puudest. Maa- ja 
Ruumiamet 21.07.2026 nr 7-1/26/9497-2
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: RMK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Goldem OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Rahandusministeerium 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Riigimetsa Majandamise Keskus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Elektrilevi OÜ

Teavitasite, et Goldem OÜ teostab Elektrilevi OÜ tellimusel 20.07.2026 kuni 
30.10.2026 liinikoridori hooldustöid muu hulgas ka alljärgnevatel 
kinnisasjadel. Hooldustööde käigus teostatakse okste ja põõsaste raiumist 
ning puude langetamist kaitsevööndi ulatuses.

Maaüksuse aadress

Nimi

Katastritunnus

Kasutaja

Pärnu maakond, Pärnu linn, Seljametsa küla

Niiduääre

56801:001:1280

 -

Pärnu maakond, Pärnu linn, Vaskrääma küla

Kolla

56801:001:1332

 -

Eelnimetatud kinnisasjad on riigivara, mille volitatud asutus on Maa- ja 
Ruumiamet.

Maa- ja Ruumiamet kooskõlastab liinikoridori hooldustööd Eesti Vabariigile 
kuuluvatel kinnisasjadel järgmistel tingimustel:

1)     raietööd tuleb kooskõlastada Riigimetsa Majandamise Keskusega (RMK) 
ning materjal tuleb virnastada RMK poolt näidatud asukohta;

2)     tööde käigus ei kahjustata riigile kuuluvaid kinnisasju ning pärast 
tööde teostamist taastatakse kinnisasjadel heakord;

3)     Maa- ja Ruumiametile ei kaasne kinnisasjadel teostatavate töödega 
seoses rahalisi ega muid kohustusi.

Juhime tähelepanu, et teavitustes olid ka Orupõllu tänav (56801:001:0921) ja 
Oruvälja tänav (56801:001:0920) kinnisasjad, mille valitseja on 
Rahandusministeerium ning Taimla (84801:001:1083) kinnisasi, mille valitseja 
on Kliimaministeerium ja volitatud asutus Riigimetsa Majandamise Keskus. 
Orupõllu tänav ja Oruvälja tänav kinnisasjade osas palume kooskõlastuse 
saamiseks pöörduda Rahandusministeeriumi poole ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ) ja Taimla kinnisasja osas palume pöörduda Riigimetsa 
Majandamise Keskuse poole (e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ).

Kontaktinfo
Maa- ja Ruumiamet
Mustamäe tee 51, 10621 Tallinn
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon 665 0600
www.maaruum.ee <http://www.maaruum.ee>