Subject: FW: Kalesi tööstuspargi detailplaneering
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 14:11:17 +0300

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 29, 2025 2:10 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Kalesi tööstuspargi detailplaneering

Tere,

Palun registreeri see e-kiri mulle täitmiseks.

Parimat soovides

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

From: Andrus Pajula <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, April 5, 2025 11:12 AM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; 'Veiko Veskimäe'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 'Vallo
Tamme' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kalesi tööstuspargi detailplaneering

Tere,

Transpordiamet on oma 01.04.2025 kirjaga nr 7.2-2/25/18442-8 jätnud
kooskõlastamata Kalesi tööstuspargi detailplaneeringu.

Pöördun otse teie, kui kirja koostaja poole, vältimaks asjatut arvamuste
edasi-tagasi põrgatamist.

Detailplaneeringu viimase lahenduse järgi säiliksid kaks juurdepääsu
olemasolevana ja lisanduks üks ainult ülegabariidilistele veostele.

Olete oma kirjas välja toonud, et planeeringulahendus ei vasta kehtivale
tee projekteerimise normidele, kuna uue ristmiku rajamisel peab kahe
ristmiku minimaalne vahekaugus olema 200m.

Min 200m nõue kehtib juhul, kui riigiteel on liiklussagedus üle 3000 auto
ja ristuval teel üle 20 sõiduki ööpäevas. Planeeritavate kinnistute
omaniku Uniboxi OÜ andmetel, ja see on ka detailplaneeringu seletuskirjas
välja toodud, ei ületa uue planeeritava ristmiku ristuva tee
liiklussagedus 20 autot ööpäevas. Seega ei ole planeeringulahenduses
vastuolu kehtivate normidega, kuna kahe ristmiku vahekaugus on 103m ja
peab olema min 100m.

Lugupidamisega,

Andrus Pajula

OÜ Aarens Projekt

Mob 5294534

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.