Subject: FW: Tehnilise komitee küsimused
From: "Siret Trei" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Thu, 25 Jan 2024 16:42:42 +0200

Tere!

Edastan päringu ja juhin tähelepanu neljandale küsimusele küberturvalisuse 
hindamist käsitletavate õigusaktide kohta.

Heade soovidega

Siret Trei
Ehituse ja elukeskkonna osakonna nõunik
+372 588 651 29 | [email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
www.kliimaministeerium.ee <http://www.kliimaministeerium.ee/>

From: Sergei Grjaznov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 10, 2024 2:07 PM
To: Kaido-Allan Lainurm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lifti arv hoonetes

Tere, Kaido!

Rõõm teada, et sain abiks olla. Kui tekib küsimusi, andke teada. Mõtleme 
kaasa.

Üks meie koostööpartner saatis paar küsimust. Kas saaksite lühidalt vastata?

1.	Kuidas järgmised direktiivid Energy Efficiency Directive (EED) 
EU/2023/1791 ja Energy Performance of Buildings Directive (EPBD) on Eesti 
seadusandlusse integreeritud?
2.	Kas on olemasolevate hoonete renoveerimine on plaanis muuta 
kohustuslikuks?
3.	Kas on olemas uued kohalikud keskkonnareeglid ja standardid, mis 
puudutavad ringlust, ökoloogilise toimivuse andmeid jne?
4.	Kas on või planeeritud õigusakte küberturvalisuse riskide hindamise 
kohta?

Heade soovidega,

Sergei Grjaznov

Tehniline komitee EVS/TK 79 liftid, eskalaatorid ja liikurteed 
<https://www.evs.ee/et/committee/detail/83>

+372 5246194

[email-masked] <mailto:[email-masked]>