Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 11:47:47 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/00789 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, 
Papiniidu tänav T15 // Pärnu jõgi L8 // Raeküla raudtee // Tammiste mets // 
Tammiste raudtee T2 // Tammiste tee T7 // Tammiste tee T12 // Terminali tn 1 
// 3 // Terminali tänav // Veteranide park, Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu 
linn, Ehitajate tee T11 // Tammiste mets // Tammiste tee T6 // Tammiste tee 
T7 // Tammiste tee T9, Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Ehitajate tee 
T1 // Ehitajate tee T10 // Jaama mets // Jaama tänav T1 // Sarapiku tänav // 
Tammiste raudtee T2 // Tammiste raudtee T24 // Tammiste raudtee T25 // 
Tammiste tee T7 // Tammiste tee T9 // Tammiste tee T12, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Pärnu linn, Ehitajate tee T11 // Tammiste mets // Tammiste tee T6 // 
Tammiste tee T7 (Pärnu raudteesild (BR2032), Sidekaabel (OU2290; OU2340), 
Elektrikaabel (OU2300), Tammiste tee taastus (OR243112); Valgustuse 
ümberehitus (OU2330)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p-le 1 
edastame ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks. Juhime tähelepanu, et TTJA 
edastab keskkonnamõju hindamise otsuse eelnõu ja eelhinnangu peagi läbi 
dokumendihaldussüsteemi seisukoha saamiseks ja kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27860281>  (menetlus nr: 
532640), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.