Subject: Sõbra tänava ja sadamaraudtee vahelise ala elamugrupi detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Epp Remmel" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 09:08:50 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

 Epp Remmel saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks epostiga
edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.
Teil on kuni  28.07.2025 09:08:50 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
<https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=pv2md
jsp3uai1gj>
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=pv2mdj
sp3uai1gj

Epp Remmel  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 28.07.2025 09:08:50 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
<https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=pv2md
jsp3uai1gj>
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=pv2mdj
sp3uai1gj

Kirja algtekst:
Saadame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Ruumiloome osakond
Teema: Sõbra tänava ja sadamaraudtee vahelise ala elamugrupi
detailplaneeringu
esitamine kooskõlastamiseks.
Dokumendi liik:  Kiri
Dokumendi number: DP-20-008.
Dokumendi kuupäev: 17.06.2025

 - Ruumiloome_osakond_Kiri_20250617_DP-20-008.asice