Subject: FW: Põhja-Eesti Pimedate Ühingu tagasiside
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 08:44:27 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 5, 2025 4:13 PM
To: Brit Tammiste - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Põhja-Eesti Pimedate Ühingu tagasiside

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Põhja-Eesti Pimedate Ühingu tagasiside tervishoiu ja
sotsiaalteenuste integratsiooni mudelile.

Lugupidamisega

Helen Künnap

Põhja-Eesti Pimedate Ühing

Tegevjuht

5880 0962

www.ppy.ee <http://www.ppy.ee/>