Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 16:38:30 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/22411 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Kihlepa küla, 19108 Kihlepa-Lepaspea 
tee // 19109 Kärbu-Kõima tee // 1590044 Lauri tee // 1590047 Vargara tee // 
Kihlepa rahvamaja // Lauri // Saare tee, Pärnu maakond, Pärnu linn, Kihlepa 
küla, 19108 Kihlepa-Lepaspea tee // 19109 Kärbu-Kõima tee // 1590044 Lauri 
tee // 1590047 Vargara tee // Haljasala // Kihlepa rahvamaja // Lauri // 
Saare tee (veetorustik, kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27561828>  (menetlus nr: 
513509), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (MAIRI ÕISMETS) poole.