Subject: Vs: Elveso viadukti torustiku hülsside vahekaugus põrguvälja tee all
From: "Toomas Teesalu" <[email-masked]>
To: "Maekivi Rain" <[email-masked]>, "Peeter Piirsalu" <[email-masked]>
Cc: Peeter Puškarjov <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 14:37:43 +0300

Tere

AS-l ELVESO allpool kirjeldatud hülsside nihutamise ettepanekule
vastuväiteid ei ole.

Palume aga projektimuudatus esmalt kooskõlastada projekteerijaga ning
seejärel ka omanikujärelevalvega.

Lugupidamisega

Toomas Teesalu

VK järelevalve insener

AS ELVESO

Tel: 53 444 699

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.elve
so.ee%2F&data=05%7C02%7Crain.maekivi%40grk.ee%7Cdfaf6ebe27bd419d209c08dc5d
408adc%7C8ca51e0df3d44e6a8d6898dd973772aa%7C0%7C0%7C638487779030864839%7CU
nknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiL
CJXVCI6Mn0%3D%7C0%7C%7C%7C&sdata=BTrP4KglnEc7ix9ZeCjiG1NYthutPVB%2FvzojEcF
K1RE%3D&reserved=0> www.elveso.ee

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.

Saatja: Maekivi Rain <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 15. aprill 2024 08:00
Adressaat: Peeter Puškarjov <[email-masked]>; Toomas Teesalu
<[email-masked]>
Teema: Elveso viadukti torustiku hülsside vahekaugus põrguvälja tee all

Some people who received this message don't often get email from
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere,

Objekt: Elveso viadukti ehitus.

Ettepanek oleks allkirjeldatud hülsid põrguvälja tee all paigaldada ühte
kaevikusse vahekaugusega 1m.

Soovime tagasisidet esimesel võimalusel.

Tervitades,

Rain Mäekivi

+372 562 67 677

GRK Eesti AS

Riia 142, 50411 Tartu

www.grk.ee
<https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.grk.
ee%2F&data=05%7C02%7Crain.maekivi%40grk.ee%7Cdfaf6ebe27bd419d209c08dc5d408
adc%7C8ca51e0df3d44e6a8d6898dd973772aa%7C0%7C0%7C638487779030878722%7CUnkn
own%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJX
VCI6Mn0%3D%7C0%7C%7C%7C&sdata=mgriVl5v0BM1qJ58ACd8GkzicSyKyr%2FocV%2BxLC3Z
J1Q%3D&reserved=0>

HOIATUS: Käesolev e-kiri on saadetud väljaspoolt organisatsiooni. Ole
ettevaatlik manuste ja linkide avamisel.