Subject: FW: Patendiseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 10:26:01 +0300

From: Katrin Pööra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 11, 2026 10:17 AM
To: Kaia Läänemets-Ester - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Patendiseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
Importance: High

Tere!

Annan teada, et Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumil ei ole 
patendiseaduse ja teiste seaduste muutmise eelnõu kohta märkusi ning eraldi 
kooskõlastuskirja selle kohta ei saada.

Lugupidamisega

Katrin Pööra

nõunik

õigusosakond

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

______________________________

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Ameerika 1 / 10122 Tallinn / www.agri.ee <https://www.agri.ee/>