Subject: FW: Vastuskiri
From: "Rein Kallas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 10:54:45 +0200

Tere

Palun registreerida see kiri deltas 7.1-7 all ja mulle.

Parimat,

Rein

From: Pert Liisa <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 14, 2024 10:22 AM
To: Rein Kallas <[email-masked]>; info transpordiamet
<[email-masked]>
Cc: Liisa Küttim <[email-masked]>; Ester Pindmaa
<[email-masked]>
Subject: Vastuskiri

Tere

Vastuskiri manuses.

Tervitades

Liisa Pert
Keskkonna- ja töökeskkonnajuht
Nordkalk AS

Mobiiltelefon +372 56 92 00 42
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.nordkalk.com/> www.nordkalk.com

This e-mail and any attachments may contain confidential and/or privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately and destroy this e-mail. Tämä viesti mahdollisine
liitteineen saattaa sisältää luottamuksellista tietoa. Jos olet saanut
viestin erehdyksessä, ilmoita siitä lähettäjälle vastaamalla tähän
viestiin. Tuhoa viesti sen jälkeen. Detta meddelande och eventuella
bilagor kan innehålla konfidentiell information. Ifall du har fått
meddelandet av misstag, meddela då avsändaren genom att svara på detta
meddelande. Förstör därefter meddelandet.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.