Subject: C-660/26
From: <[email-masked]>
To: "International - AKI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 13:14:19 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/436
Kohtuasja number: C-660/26
Vastuse kuup�ev: 26.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: biomeetriliste andmete kogumine, t��tlemine ja kasutamine; 
finantss�steemi rahapesu v�i terrorismi rahastamise eesm�rgil kasutamise 
t�kestamine; hoolsuskohustus; isikuandmete kaitse; isikusamasuse 
t�endamine/tuvastamine
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2015/849; EI�K artikkel 8; EL p�hi�iguste 
harta artikkel 52; EL p�hi�iguste harta artikkel 7; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 8; m��rus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8952

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium