Subject: ELT 27.07.2026 kokkuvõte
From: "Katre Jaakson" <[email-masked]>
To: EL kohtu töögrupp <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 17:35:00 +0300

Tere!

Edastan väljavõtte Euroopa Liidu Teatajast (27.07.2026), milles on
avaldatud kokkuvõtted algatatud kaasuste kohta Euroopa Kohtus ja
Üldkohtus. Nende kokkuvõtete põhjal tuleks otsustada, kas Eesti peaks
menetlustesse sekkuma.

Nimekirjas on viidatud, milline asutus millist kokkuvõtet võiks vaadata,
kuid see ei tähenda, et küsimus ei võiks kuuluda mõne teise asutuse
pädevusse. Juhul, kui arvate, et asi kuulub mõne teise ministeeriumi
vastutusalasse, siis palume sellest märku anda.

Juhul, kui leiate, et sekkumine oleks vajalik, siis palun andke sellest
teada hiljemalt 10.08.2026 aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Samuti olete oodatud teatama kohtumenetlustest, mille otsuseid soovite
e-kirjaga.

Nimekirjast on välja jäetud eelotsusetaotlused, sest need edastame koos
kõikide asjassepuutuvate dokumentidega eelotsusemenetluste andmebaasi
(EELO) kaudu.

Kui tekib lisaküsimusi või täpsustusi, andke julgelt märku!

Tervitades

Katre Jaakson

Spetsialist | Juriidiline osakond

+372 637 7414

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Välisministeerium

Islandi väljak 1 | 15049 Tallinn

 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee |  <https://twitter.com/MFAestonia>
@MFAestonia