Subject: Teade - DP eskiislahenduse avalik väljapanek ja avalik arutelu - Haabneeme alevik, Kähriku tee elamukvartali detailplaneering
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 17:21:46 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 06.06–21.06.2026 Viimsi
Raamatukogus ja valla veebilehel - Haabneeme alevik, Kähriku tee
elamukvartali detailplaneeringu eskiislahenduse avaliku väljapaneku.

Detailplaneeringu eskiislahenduse avaliku väljapaneku tulemusi tutvustav
avalik arutelu toimub 29.06.2026 kell 16.30 Viimsi Raamatukogu 2. korruse
saalis.

Vt täiendav teade lisatud manusena (allkirjastatud ja pdf kujul).

Detailplaneeringu eskiislahenduse avaliku väljapaneku materjalid on alates
06.06 kättesaadavad Viimsi valla veebilehel järgmisel lingil:

https://www.viimsi.ee/detailplaneeringud/eskiisid-avalikul-valjapanekul#ha
abneeme-alevikus-

Arvamused detailplaneeringu kohta on võimalik esitada avaliku väljapaneku
ajal Viimsi Vallavalitsuse e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] või postiaadressil Nelgi tee 1, Viimsi alevik, Viimsi vald,
74001 Harju maakond.

Viimsi Raamatukogu (Randvere tee 9, Haabneeme alevik, Viimsi vald) on
1.06–31.08 avatud E–R kl 10–18, L–P suletud.

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>