Subject: Riigikogu esimehe pöördumine — Euroopa Liidu õigusaktide eelnõude edastamine Riigikogule
From: "Sandra Metste" <[email-masked]>
To: "HM - HTM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium" <[email-masked]>, "Kultuuriministeerium" <[email-masked]>,Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>,Välisministeerium <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Siseministeerium" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 15:03:14 +0300

Asja viide: 25-01872

Head kolleegid!

Edastan teile Riigikogu esimehe pöördumise peaministrile ja Vabariigi
Valitsusele seoses Euroopa Liidu õigusaktide eelnõude menetlemisega
Riigikogus.
Palume juba tähtaegade seadmise faasis ning Vabariigi Valitsusele
seisukohtade esitamisel tagada, et Riigikogule jääks oma töökorra kohane
piisav aeg seisukoha kujundamiseks EL asjades.
Eriti oluline on tihe koostöö Riigikoguga kiireloomuliste EL asjade
menetluste puhul, et ka sellistes olukordades oleks Riigikogul võimalik
oma seisukohti väljendada.
Kui mõne ELi algatuse menetluse ajakava muutub või tekib oht, et
Riigikogule jääb menetluseks piiratud aeg, teavitage sellest palun
viivitamatult nii ELSi kui vastavaid Riigikogu valdkondlikke komisjone
(ELAK või VÄLK).

Heade soovidega

Keit Kasemets
riigisekretär

Lisa: Riigikogu esimehe pöördumine