Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 36630202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 15 May 2024 11:16:14 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 36630202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8148601&turva=277f184c0c001fe51239b9220bb4cfa3> 
&teade=8148601&turva=277f184c0c001fe51239b9220bb4cfa3

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 36630202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8148601&turva=277f184c0c001fe51239b9220bb4cfa3> 
&teade=8148601&turva=277f184c0c001fe51239b9220bb4cfa3

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8148601&turva=277f184c0c001fe51239b9220bb4cfa3> 
&teade=8148601&turva=277f184c0c001fe51239b9220bb4cfa3

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court